Rabu, 24 Disember 2008

SOY COLLAGEN-PREMIUM QUALITY

-Formula melambatkan penuaan
-Formula anti penuaan yang cepat dan mudah
-Rasa sihat dan kelihatan muda

Adakah anda mahu memiliki kulit yang lebih muda, cerah dan sekata?

Soy Collagen ialah jawapannya. Minuman yang diformulasikan daripada kombinasi soya dan kolagen boleh melawan garis-garis halus yang timbul, kedut,kulit kusam dan tidak sekata yang berpunca dari umur yang meningkat, stress,
pencemaran terdedah kepada cahaya matahari dan lain-lain faktor merosakkan kulit anda.

Formula asli ini akan mengembalikan keanjalan kulit anda dalam masa 3 minggu untuk melawan tanda penuaan dan kulit pra-matang disamping secara perlahan-lahan memutihkan dan melembutkan kulit. Hasilnya kulit anda akan kelihatan lebih sihat dan lebih cerah. Minuman ini sesuai untuk wanita semua peringkat umur. Sangat sesuai untuk wanita yang mengandung.

Produk ini mengandungi 2 ramuan utama:

Soya – Berfungsi sebagai bahan semulajadi untuk memulihkan dan melembutkan kulit. Ia juga membantu mengurangkan paras kolestrol dan suhu badan dan memberi tenaga yang diperlukan oleh tubuh kita.

Kolagen – Kolagen ialah bahan semulajadi yang mengeluarkan cecair dalam tubuh kita untuk membekalkan struktur kepada organ yang berbeza. Kolagen memainkan peranan untuk menjadikan kulit kita kelihatan sihat, muda, lembut dan sekata. Berpunca dari faktor-faktor seperti peringkatan usia proses pengeluarkan kolagen berkurangan dalam tubuh kita. Dengan kolagen hasilnya garis-garis halus dan kedut-kedut akan berkurangan dan penampilan wajah yang sihat. Penggunaan secara konsistan mengikut dos yang dicadangkan akan mengekalkan kesihatan dan wajah yang muda dan kulit yang sihat. Sekaligus menghalang proses pengeluaran kedut-kedut dan garis-garis halus yang baru.

Penyediaan: Masukkan satu sachet soy collagen ke dalam air suam, kacau dan minum terus untuk mendapat khasiat maksimum soy collagen yang mengandungi vitamin dan protein.

Saranan: 2 kali sehari; sebelum sarapan dan sebelum tidur.

Soy Collagen : RM39.00 Sekotak (10 Pack)

Tiada ulasan: